مشکلات۱۷۰ واحد تولیدی و صنعتی استان فارس سال گذشته مرتفع گردید
مشکلات۱۷۰ واحد تولیدی و صنعتی استان فارس سال گذشته مرتفع گردید

به گزارش پگاه خبر؛در اولین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان فارس در سال ۱۴۰۰ مشکلات قضایی بیش از۶۰ نفراز مراجعین بررسی شد. در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه سایر مسئولان قضایی استان فارس در اولین دیدار مردمی خود از نزدیک به […]

به گزارش پگاه خبر؛در اولین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان فارس در سال ۱۴۰۰ مشکلات قضایی بیش از۶۰ نفراز مراجعین بررسی شد.
در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه سایر مسئولان قضایی استان فارس در اولین دیدار مردمی خود از نزدیک به بررسی مشکلات قضایی شهروندان پرداخته و دستورات قضایی و مدیریتی لازم را صادر کردند.
رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب«مدظله العالی» در راستای تبیین شعار امسال گفت: سال گذشته اقدامات مثمر ثمری از سوی دادگستری فارس در راستای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان صورت گرفت و مشکلات ۱۷۰ واحد تولیدی و صنعتی استان فارس مرتفع گردید و امسال نیز در تلاش هستیم تا ضمن پشتیبانی قضایی از تولید،گام های مفید و مؤثری در این راه برداریم و امیدواریم نتایج حاصله از این اقدامات منجر به رضایتمندی عمومی شود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی خاطر نشان کرد: ما در دستگاه قضایی تلاش می کنیم با اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی، اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضایی افزایش دهیم.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس تاکیدکرد: در راستای اجرای طرح تحول قضایی و سیاست های کلی قوه قضائیه امسال نیز همچون سالهای گذشته دیدار های مردمی منظم و هفتگی را به منظور بررسی مشکلات قضایی مراجعان و تکریم و احترام ارباب رجوع به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار داده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه یاد آور شد : زمینه اجرای برنامه دیدار های عمومی مشابه تحت عنوان میز خدمت و با محوریت رئیس دادگستری شهرستان در تمامی حوزه های قضایی استان فراهم شده است تا از مفسده های احتمالی ناشی از عدم دسترسی به مسئولان قضایی کاسته شود.
متقاضیان ملاقات عمومی با رئیس کل دادگستری فارس می توانند همچون سال های گذشته در روزهای ابتدایی هر هفته در ساعات اداری با در دست داشتن آراء و مستندات خود به دفتر قاضی حوزه ریاست دادگستری فارس واقع در میدان شهدا مراجعه و نسبت به اخذ نوبت ملاقات اقدام نمایند.
ملاقات های عمومی رئیس کل دادگستری استان فارس روزهای سه شنبه هر هفته در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار می گردد.

انتهای پیام/