پنج شهر استان فارس در رنگ بندی قرمز و نارنجی کرونایی قرار گرفت
پنج شهر استان فارس در رنگ بندی قرمز و نارنجی کرونایی قرار گرفت

به گزارش پگاه خبر؛جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت:با فرا رسیدن تعطیلات نوروز و کم توجهی به محدودیت‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی، رنگ بندی کرونایی شهر‌های استان تغییر کرد و تعداد شهر‌های نارنجی و قرمز افزایش یافت. قاسم پور گفت: از مجموع ۳۶ شهرستان فارس ۳ شهرستان داراب، زرین دشت و […]

به گزارش پگاه خبر؛جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت:با فرا رسیدن تعطیلات نوروز و کم توجهی به محدودیت‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی، رنگ بندی کرونایی شهر‌های استان تغییر کرد و تعداد شهر‌های نارنجی و قرمز افزایش یافت.
قاسم پور گفت: از مجموع ۳۶ شهرستان فارس ۳ شهرستان داراب، زرین دشت و ارسنجان در وضعیت قرمز کرونایی، ۲ شهرستان مرودشت و رستم در وضعیت نارنجی، ۲ شهرستان سروستان و رستم در وضعیت آبی و مابقی شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
قاسم پور افزود: با اعلام رنگ بندی جدید شهر‌های استان ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها در همه شهر‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳، به ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد تغییر کرد و ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است.
وی گفت: بر اساس طرح جامع مقابله با کرونا با تغییر رنگ بندی شهر‌ها از آبی و زرد به رنگ قرمز و نارنجی، مسافران نوروزی ۷۲ ساعت مهلت دارند شهر‌های قرمز و نارنجی را ترک کنند.

انتهای پیام/