۴۷ نفر در حوادث چهارشنبه پایان سال استان فارس مجروح شدند
۴۷ نفر در حوادث چهارشنبه پایان سال استان فارس مجروح شدند

به گزارش پگاه خبر؛اظهار داشت: ۴۷ نفر از هم استانی‌ها دیشب بر اثر حوادث چهارشنبه سوری و انفجار مواد محترقه دچار آسیب شدند که توسط اورژانس به بیمارستان‌های مختلف استان منتقل شدند. وی با اشاره به اینکه ۴۴ مصدوم مربوط به شهرستان شیراز، ۲ مصدوم شهرستان فسا و یک مصدوم شهرستان جهرم گزارش شده است، […]

به گزارش پگاه خبر؛اظهار داشت: ۴۷ نفر از هم استانی‌ها دیشب بر اثر حوادث چهارشنبه سوری و انفجار مواد محترقه دچار آسیب شدند که توسط اورژانس به بیمارستان‌های مختلف استان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ۴۴ مصدوم مربوط به شهرستان شیراز، ۲ مصدوم شهرستان فسا و یک مصدوم شهرستان جهرم گزارش شده است، افزود: ۴۳ نفر به دلیل بازی با ترقه مصدوم شدند که ۱۹ نفر از ناحیه چشم آسیب، ۱۱ نفر عابر پیاده، ۲ نفر سوختگی با آتش و دو نفر دیگر نیز به دلیل سوختگی با بنزین دچار جراحت شدید شدند.

مرادیان ادامه داد: این تعداد مربوط به امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ به آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه مستقر در استان فارس از ساعات ۱۴ روز ۲۶ اسفندماه تا ساعت ۶ صبح امروز بوده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس بیان کرد: همچنین از ابتدای اسفندماه امسال ۶۰ مصدوم به سوختگی به دلیل استفاده از مواد محترقه و مواد اشتعال‌زا به به سامانه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ تماس و به مراکز درمانی منتقل شدند که از این تعداد ۲ نفر به دلیل سوختگی با بنزین و ۵۶ نفر با ترقه دچار مصدومیت شدند.

مرادیان در ادامه با هشدار به گروه‌های پرخطر، گفت: وضعیت کنونی هوای شیراز برای گروه‌های پرخطر همانند افراد مسن، کودکان، بیماران قلبی ریوی و مادران باردار بسیار جدی است و توصیه می‌شود مردم برای حفظ سلامتی خود و همشهریان عزیز تا رفع آلودگی‌های هوا در خانه بمانند.

انتهای پیام/