سفر به شیراز ممنوع است
سفر به شیراز ممنوع است

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت‌الله رحیمی در جلسه مجازی استانداران با وزیر کشور که با موضوع سفرهای نوروزی، تأمین کالاهای اساسی و انتخابات برگزار شد، گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد در سطح شهرهای فارس ادامه دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد. وی با بیان اینکه اکنون ۲۵ شهر استان […]

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت‌الله رحیمی در جلسه مجازی استانداران با وزیر کشور که با موضوع سفرهای نوروزی، تأمین کالاهای اساسی و انتخابات برگزار شد، گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد در سطح شهرهای فارس ادامه دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکنون ۲۵ شهر استان فارس در وضعیت آبی و ۱۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارد، گفت: سفر از شهرهای قرمز به استان فارس اکیداً ممنوع است.

رحیمی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر موضوع انتخابات در کانون توجهات قرار دارد، گفت: از ۱۳۰ هیئت اجرایی که باید در فارس تشکیل شود ۱۲۹ هیئت شکل گرفته و ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر نیز آغاز شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان فارس اندیشیده شده است، گفت: امیدواریم شاهد حضور کاندیداها از طیف‌ها و سلایق مختلف در انتخابات باشیم تا این امر موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای افزایش مشارکت شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود افرادی که دارای تخصص هستند در این میدان حضور پیدا کنند چرا که در این صورت قطعاً می‌توانند خدمات مؤثری به مردم ارائه دهند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کالاهای اساسی اشاره و خاطرنشان کرد: با هدف کنترل تلاطم قیمت مرغ، ۳۵ بازارچه در شیراز ایجاد و وضعیت قیمت این کالا کنترل شد.

رحیمی بیان کرد: کمبود روغن در فارس به دلیل ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ تنی کارخانه تصفیه روغن است بنابراین درخواست افزایش سهمیه روغن تصفیه شده استان را مطرح و این درخواست را پیگیری می‌کنیم.

وی تاکیید کرد: برخورد جدی متخلفانی که باعث اخلال در بازار و قیمت‌ها می‌شوند در دستور کار قرار دارد.

رحیمی همچنین گفت: تلاش می‌کنیم امنیت و آسایش مردم در چهارشنبه آخر سال حفظ شود و هر کس بخواهد امنیت آسایش و سلامت مردم را به خطر بیندازد، برابر قانون با او برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/