نیروهای شرکتی شهرداری‌های فارس تعیین تکلیف شوند
نیروهای شرکتی شهرداری‌های فارس تعیین تکلیف شوند

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت‌الله رحیمی پنج‌شنبه ٢١ اسفند در آیین بهره‌برداری از پروژه “پل دکتر خدادوست” در شیراز که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، ضمن تبریک عید مبعث خواستار پیگیری تحویل واگن‌های تخصیصی به قطار شهری شیراز شد. او افزود: قطار شهری شیراز بیشترین طول بعد […]

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت‌الله رحیمی پنج‌شنبه ٢١ اسفند در آیین بهره‌برداری از پروژه “پل دکتر خدادوست” در شیراز که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، ضمن تبریک عید مبعث خواستار پیگیری تحویل واگن‌های تخصیصی به قطار شهری شیراز شد.

او افزود: قطار شهری شیراز بیشترین طول بعد از تهران نسبت به دیگر کلانشهرهای دیگر دارد و به همین دلیل نیاز است که سریعتر واگن‌های پیش‌بینی شده را به شیراز تحویل دهند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: تلاش شهرداری شیراز بر بهره‌برداری از خط دو قطار شهری شیراز تا پایان دولت است.

رحیمی همچنین اجرای پروژه پل دکتر خدا دوست را کاری بسیار ارزشمند عنوان کرد که موجب رضایتمندی ساکنین در شهر جدید صدرا و شیراز می‌شود و گفت: بهره‌برداری از این پروژه موجب کاهش اتلاف زمان که بزرگترین سرمایه غیرقابل برگشت است، برای شهروندان می‌شود.

او گفت: اجرای پروژه‌هایی مشابه این پل از گذشته تاکنون در شیراز انجام شده که همه آنها به سهم خود در زندگی شهروندان اثرگذار بوده است.

استاندار فارس اضافه کرد: اکنون نیز پروژه‌های خوبی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که موجب ایجاد و رفاه و آسایش و تسهیل زندگی بهتر برای شهروندان خواهد شد.

شهردار شیراز نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه ضمن تبریک عید مبعث، بیان کرد: اجرای این پروژه با توجه به اینکه در یکی ورودی‌های پر ترافیک شهر قرارسختی‌هایی مواجه شد اما با تدابیر و تمهیدات لازم و ملاحظات فنی، پروژه در زمان خود و با کیفیت لازم به نتیجه رسید.

حیدر اسکندرپور افزود: با اجرای این پروژه بخشی از مشکل ورودی صدرا به محور اصلی شیراز حل خواهد شد.

او همچنین با بیان اینکه امسال پروژه‌های زیادی به ویژه در حوزه فضای سبز اجرا شد، به گونه‌ای که بیش از یک متر مربع به سرانه سبز شیراز افزوده شد، گفت: تمام میادین و بلوارهای اصلی ۱۱ منطقه این کلانشهر بهسازی شدند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: امسال تپه‌های مشرف به شیراز درختکاری شدند و در ایام نوروز نیز با گل‌کاری‌های وسیعی که در سطح شهر انجام شده شرایط مطلوبی را برای همشریان عزیز فراهم خواهد شد.

اسکندرپور همچنین یادآور شد: امسال بیش از ۱۰ پروژه بزرگ و دهها پروژه کوچک را در مناطق شهرداری شیراز به بهره‌برداری رساندیم.

انتهای پیام /