۵۰۰کیلو مواد محترقه دراستان فارس کشف شد
۵۰۰کیلو مواد محترقه دراستان فارس کشف شد

به گزارش پگاه خبر؛ سرتیپ رهام بخش حبیبی ظهر چهارشنبه بیان کرد: طی سال ٩٩ بالغ بر ۵٢ تن مواد مخدر کشف شده است و میزان تصادفات در استان فارس ٢٧ درصد کاهش داشته است که سهم کاهش مصدومان بیش از ١۵ درصد است. او ادامه داد: با توجه به فعالیت پلیس امنیت اقتصادی استان […]

به گزارش پگاه خبر؛ سرتیپ رهام بخش حبیبی ظهر چهارشنبه بیان کرد: طی سال ٩٩ بالغ بر ۵٢ تن مواد مخدر کشف شده است و میزان تصادفات در استان فارس ٢٧ درصد کاهش داشته است که سهم کاهش مصدومان بیش از ١۵ درصد است.

او ادامه داد: با توجه به فعالیت پلیس امنیت اقتصادی استان فارس بالغ بر ۵٢٨ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان فارس کشف شده است و در راستای کاهش آمار جرایم و آگاهی افزایی مردم نیز ملاقات‌های چهره به چهره در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

سردار حبیبی تاکید کرد: مرکز مشاوره پلیس استان فارس بالغ بر ٣٠ هزار پرونده را مورد بررسی قرار دادند و ٧۵ درصد از این پرونده‌ها نیز منجر به مصالحه شد این در حالی است که یک میلیون و ٣٠٠ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس انجام شده که بالغ بر ۴٠ درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

او ادامه داد: ١٣٠ باند سارق و سابقه دار حرفه‌ای که قالب آنها سارقان در حرکت هستند توسط نیروهای انتظامی استان شناسایی و متلاشی شده‌اند و طی یک ماه اخیر نیز با ۶ باند سارق برخورد شده واین افراد به ١۶۵ فقره دزدی اقرار کرده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس یادآور شد: با توجه به آگاهی مردم در حوزه‌های مختلف میزان مراجعات مردم به پلیس فتا کاهش یافته و اگر گروهی در فضای مجازی اقدام به تخلف کنند در کوتاه‌ترین زمان با آنان برخورد خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ایام پایان سال افراد باید مراقبت‌های بیشتری در فعالیت‌های اجتماعی داشته و اجازه ندهند در چهارشنبه آخر سال شاهد رفتارهای خطرآفرینی در جامعه باشیم از این رو با ایجاد پویش زمینه در خانه ماندن را فراهم کنیم.

او تاکید کرد: طی کشفیات اخیر بالغ بر ۵٠٠ کیلوگرم مواد منفجره در استان فارس شناسایی و کشف شده است و در این بازرسی‌ها بالغ بر ٧ نفر توزیع کننده و تولید کننده ارشد در استان نیز دستگیر شده‌اند مرکز فوریت پلیس در فضای مجازی نیز تشکیل شده است و تنها با تماس با مرکز ٠٩۶٣٨٠ می‌توانند مشکلات خود را بیان و پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: جایگاه رسانه‌های استان در فارس اینگونه است که توانسته‌اند نقش مؤثری در افزایش آگاهی مردم و تأمین امنیت جامعه داشته‌اند.

گفتنی است بیشترین سرقت‌های استان در شهر شیراز صورت گرفته است.

انتهای پیام/