۴۵۶ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان موادمخدر، کشف شد
۴۵۶ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان موادمخدر، کشف شد

به گزارش پگاه خبر؛سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۱۸ اسفندگفت: به دنبال رصد پلیس شهرستان نی‌ریز، اطلاعاتی در مورد تردد خودروهای حامل موادمخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان، کسب شد و موضوع در دستور کار قرار گرفت. حبیبی ادامه داد: پس از تکمیل اطلاعات، ماموران انتظامی در محور سیرجان به نی‌ریز به شکل نامحسوس مستقر شده […]

به گزارش پگاه خبر؛سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۱۸ اسفندگفت: به دنبال رصد پلیس شهرستان نی‌ریز، اطلاعاتی در مورد تردد خودروهای حامل موادمخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان، کسب شد و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

حبیبی ادامه داد: پس از تکمیل اطلاعات، ماموران انتظامی در محور سیرجان به نی‌ریز به شکل نامحسوس مستقر شده و ترددها را زیر نظر گرفتند تا در نهایت ۲ خودروی سواری، در مسیر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: با وجود هشدار ایست از سوی ماموران، خودروهای مورد نظر اقدام به فرار کردند و پس از مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ می دیدند، خودروها را رها و با استفاده از تاریکی شب و موقعیت جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند.

حبیبی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از این ۲ خودرو ۴۵۶ کیلوگرم حشیش کشف کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد که شناسایی و دستگیری متهمان متوار نیز به شکل ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

چهارمین مرحله رزمایش همدلی پلیس 

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه توسط کارکنان انتظامی استان، گفت: در این مرحله ۱۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین اقشار آسیب پذیر جامعه تهیه شد.

حبیبی با بیان اینکه رزمایش یاد شده در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری اجرایی شده است، گفت: این اقدام در قالب پویش همدلی مومنانه و با هدف گسترش فرهنگ ایثار اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس، ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در چهارمین مرحله از رزمایش همدلی پلیس فارس را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: در مجموع و طی چهارمرحله این رزمایش ۱۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش حدود ۵ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/