نخستین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی با حضور مجازی دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،
نخستین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی با حضور مجازی دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،

به گزارش پگاه خبر، دکتر عبدالساده نیسی با اعلام این خبر اظهار کرد: این کنفرانس بزرگترین رویداد علمی – فناوری در عرصه ملی و در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی است که فرصت بی‌نظیری جهت هم‌اندیشی و تبادل تجربیات بین افراد آکادمیک و کارشناسان فنی تجهیزات را فراهم می‌کند. دکتر نیسی تصریح کرد: در نخستین کنفرانس ملی […]

به گزارش پگاه خبر، دکتر عبدالساده نیسی با اعلام این خبر اظهار کرد: این کنفرانس بزرگترین رویداد علمی – فناوری در عرصه ملی و در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی است که فرصت بی‌نظیری جهت هم‌اندیشی و تبادل تجربیات بین افراد آکادمیک و کارشناسان فنی تجهیزات را فراهم می‌کند.

دکتر نیسی تصریح کرد: در نخستین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی، آخرین دستاوردها درخصوص روش‌های اندازه گیری، سیستم‌های اندازه‌گیری، تجهیزات و سنسورها در تمام حوزه‌های علم و فناوری ارائه خواهد شد.

وی افزود: محورهای اصلی این کنفرانس شامل ارائه آخرین نوآوری‌ها درحوزه تجهیزات پیشرفته، تجهیزات و سنجش‌های آزمایشگاهی در حوزه علوم پایه و مهندسی، پزشکی، سلامت،  کشاورزی و دامپزشکی، نفت وگاز، فناوری‌های نانو و میکرو در تجهیزات و سنجش آزمایشگاهی، روش‌های پردازش سیگنال و تصاویر در سنجش آزمایشگاهی، سیستم های جمع آوری داده‌های علمی، داده‌های بزرگ و مقیاس‌سنجی، روش‌ها و سیستم‌های سنجش غیرمخرب، تئوری و سیستم‌های اندازه‌گیری، روش‌های سنجش در زمان واقعی، سیستم‌های سنجش اپتیک و فیبر نوری، تجهیزات و سیستم‌های لیزری و پلاسما و روش‌های مدیریتی نوین در آزمایشگاه‌های علمی است.

دکتر نیسی خاطرنشان کرد: همزمان با این کنفرانس ملی، چهارمین نشست سالانه مدیران امور آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تخصصی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری عضو شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران (شاعا) نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/