معرفی اعضای هیئت نظارت فارس
معرفی اعضای هیئت نظارت فارس

به گزارش پگاه خبر؛نخستین جلسه هیئت نظارت بر انتخابات استان فارس تشکیل و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری مشخص و معرفی شدند. در اولین جلسه هیئت نظارت بر انتخابات استان فارس، اعضای هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس انتخاب و معرفی شدند. در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد […]

به گزارش پگاه خبر؛نخستین جلسه هیئت نظارت بر انتخابات استان فارس تشکیل و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری مشخص و معرفی شدند.

در اولین جلسه هیئت نظارت بر انتخابات استان فارس، اعضای هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس انتخاب و معرفی شدند.

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عباس‌زاده جهرمی، علی‌محمد امیری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، سید محمود ساداتی و مجتبی جاویدی، به عنوان اعضای هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در فارس معرفی شدند.

در این جلسه اعضای هیئت نظارت استان فارس، با بیان نظارت خود پیرامون روند برگزاری و راهکارهای بهبود فرآیند قانونی نظارت، بر لزوم بی‌طرفی اعضای این هیئت و پرهیز آنان از فعالیت در احزاب و گروه‌های سیاسی در انتخابات پیش‌رو تاکید کردند.

اعضای شرکت کننده در این جلسه با ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص ایجاد و تسری شور انتخاباتی، ابراز امیدواری کردند که انتخابات ۱۴۰۰ با استقبال پرشور و شعور مردم روبرو شود.

انتهای پیام/