استان فارس میزبان میهمانان نوروزی نخواهد بود
استان فارس میزبان میهمانان نوروزی نخواهد بود

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت الله رحیمی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا در فارس گفت: افزایش رفت و آمدها و مسافرت‌های غیر ضرور باعث شده وضعیت کرونایی استان بار دیگر از وضعیت آبی خارج شود. استاندار فارس گفت: نوروز امسال مانند سال گذشته محدودیت سفرهای نوروزی به استان فارس و شهر شیراز […]

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت الله رحیمی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا در فارس گفت: افزایش رفت و آمدها و مسافرت‌های غیر ضرور باعث شده وضعیت کرونایی استان بار دیگر از وضعیت آبی خارج شود. استاندار فارس گفت: نوروز امسال مانند سال گذشته محدودیت سفرهای نوروزی به استان فارس و شهر شیراز اعمال خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان بایستی ادامه یابد تا وضعیت کرونایی استان بهتر شود.

استاندار فارس گفت: باید محدودیت‌ها در دستور کار قرار بگیرد و مدیران باید با جدیت در اعمال این محدودیت‌ها نقش آفرینی کنند.

رحیمی افزود: با توجه به رنگ بندی کرونایی در نقاط مختلف استان باید تدابیر خاص انجام شود تا وضعیت در شهرستان‌های زرد و نارنجی رفته رفته بهتر شود.

انتهای پیام/