اعزام کاروان امید و نشاط برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی فارس
اعزام کاروان امید و نشاط برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی فارس

به گزارش پگاه خبر؛دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس شنبه دوم اسفند در آیین اعزام کاروان ورزش روستایی به خبرنگاران گفت: هر کجا ورزش و نشاط نباشد، اعتیاد حاضر می‌شود. سلیمان کرمی با افزود: توجه به ورزش برای رسیدن به نشاط و تندرستی و فعالیت در اوقات فراغت از اهمیت بالایی در پیشگیری از […]

به گزارش پگاه خبر؛دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس شنبه دوم اسفند در آیین اعزام کاروان ورزش روستایی به خبرنگاران گفت: هر کجا ورزش و نشاط نباشد، اعتیاد حاضر می‌شود.

سلیمان کرمی با افزود: توجه به ورزش برای رسیدن به نشاط و تندرستی و فعالیت در اوقات فراغت از اهمیت بالایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برخوردار است.

او خاطرنشان کرد: خانه‌های ورزش روستایی به‌عنوان طرحی نو در ترویج ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در میان روستاییان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد و از ورود اعتیاد به این بخش از جامعه جلوگیری می‌کند.کاروان ورزش روستایی تحت عنوان طرح “یاریگران ورزشی” با هدف تجهیز ۱۹ خانه‌ ورزش روستایی به ۱۵ شهرستان فارس اعزام شدند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت، استعدادیابی، رشد و شکوفایی ورزشکاران جوان روستا و معرفی آن‌ها به تیم‌های حرفه‌ای و ورزش قهرمانی برخی از مزیت‌ها و اهداف احداث خانه‌های ورزش روستایی به شمار می‌رود.

کرمی با بیان اینکه ورزش جلوی آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان‌ها را می‌گیرد، گفت: همراهی بیش از پیش خیران و تلاش آنها برای توسعه زیرساخت‌ها و فعالیت‌های ورزشی به‌ویژه در نقاط محروم و روستایی به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه منتج می‌شود و باقیات و صالحاتی برای خیران خواهد بود.

این تجهیزات که شامل میز تنیس روی میز، میز فوتبال دستی، میز شطرنج، تخته دارت، تشک ورزشی، توپ و تور والیبال، طناب ورزشی و… برای ۱۹ روستا در شهرستان‌های اوز، بیضا، مهر، فیروزآباد، شیراز، زرقان، مرودشت، سروستان، لارستان، ارسنجان، زرین‌دشت، اقلید، ممسنی، فسا و کازرون در راستای تفاهم‌نامه و با مشارکت اعتباری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل ورزش و جوانان تهیه و تحویل دهیاران شد.

انتهای پیام/سمیه یگانه