خیرین فارس همواره پیشتاز بوده اند
خیرین فارس همواره پیشتاز بوده اند

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه تقدیر از خیرین که با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان این که یک هزار و ۱۰۰ خیریه و سازمان مردم نهاد در استان فارس فعال هستند، اظهارداشت: اولین سیستم درمانی(بیمارستان نمازی) و اولین سیستم آبرسانی بهداشتی شیراز خیریه […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه تقدیر از خیرین که با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان این که یک هزار و ۱۰۰ خیریه و سازمان مردم نهاد در استان فارس فعال هستند، اظهارداشت: اولین سیستم درمانی(بیمارستان نمازی) و اولین سیستم آبرسانی بهداشتی شیراز خیریه توسط مرحوم نمازی احداث شد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که کمک رسانی در سیل نوروز سال۹۸ و کمک به نیازمندان در همه گیری کرونا از جمله جلوه های مهم مشارکت خیرین در کمک رسانی به مردم بوده است، افزود: خیرین استان فارس یک هزار میلیارد تومان برای تهیه بسته های حمایتی معیشتی، درمانی، کمک به تهیه لوازم مورد نیاز بیمارستان ها، اجاره مغازه ها و تولید ماسک کمک کرده اند.
وی با بیان این که تعداد ۴۰ هزار تبلت و گوشی، بسته های معیشتی و بهداشتی و درمانی و لوازم مورد نیاز بیمارستان ها توسط خیرین استان فارس تهیه و اهدا شده است، ادامه داد: ۱۵۰ میلیارد تومان لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان و یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در زمینه تامین سلامت، ساخت بیمارستان ها، تاسیس درمانگاه و خانه های بهداشت روستایی و اقامتگاه همراه بیمار، ساخت پایگاه اورژانس و توسعه مراکز آموزش پزشکی در مناطق محروم هزینه کرده اند.
استاندارفارس با اشاره به این که خیرین این استان در زمینه ساخت مسکن، محیط زیست، توسعه کارآفرینی، ازدواج و اشتغال جوانان به ویژه در روستاها خدمات زیادی داشته اند، گفت: ۳۸ کیلومتر راه روستایی با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین ساخته شده است و در زمینه حفر چاه و توسعه خطوط انتقال آب مناطق محروم نیز مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین اهدا شده است.
دکتر رحیمی با بیان این که ۱۴۶ هزار متر مربع مدرسه با ۴۴۰ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز در استان فارس ساخته شده است، افزود: همچنین شش هزار و ۸۶۰ مترمربع مسجد با هزینه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان نیز توسط خیرین مسجدساز در استان فارس احداث شده است.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با تقدیر از عملکرد خیرین مناطق جنوبی استان، اظهارداشت: در شهرستان لار بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده بالغ بر ۱۵۶ میلیارد تومان در حوزه های سلامت، آموزش و اشتغال هزینه کرده است.
دکتر رحیمی با بیان این که خانواده راستی نیز ۱۵۰ میلیارد تومان در زمینه سلامت و ورزش هزینه کرده اند، ادامه داد: خانواده های سلجوقی و عسکری ۴۵ میلیارد تومان در زمینه احداث مسجد و منازل محرومین در مناطق جنوبی استان فارس هزینه کرده اند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با بیان این که در شهرستان گراش خیرین بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای تاسیس مرکز ناباروری و مراکز آموزشی، آسفالت راه ها، پارک بانوان و بسته های حمایتی هزینه کرده اند، افزود: در شهرستان خنج، خیرین ۴۰ میلیارد تومان برای احداث مراکز بهداشتی و درمانی هزینه کرده اند.
وی ادامه داد: در شهرستان اوز نیز ۱۵۰ میلیارد تومان در امور خیریه توسط نیک اندیشان این شهرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/