پدافند غیر عامل ارتباط مستقیم با امنیت ملی دارد
پدافند غیر عامل ارتباط مستقیم با امنیت ملی دارد

به گزارش پگاه خبر ،مانور پدافند غیرعامل در انبار نفت شهید تندگویان شیراز با حضور روسای HSEمنطقه جنوب کشور و به منظور بررسی میزان آمادگی ، نقاط ضعف و قوت نیروها ، تجهیزات و امکانات موجود برگزار شد . در جلسه ارزیابی که در حاشیه این مانور صورت گرفت ، امیر بنی کریمی مدیرعامل شرکت […]

به گزارش پگاه خبر ،مانور پدافند غیرعامل در انبار نفت شهید تندگویان شیراز با حضور روسای HSEمنطقه جنوب کشور و به منظور بررسی میزان آمادگی ، نقاط ضعف و قوت نیروها ، تجهیزات و امکانات موجود برگزار شد .

در جلسه ارزیابی که در حاشیه این مانور صورت گرفت ، امیر بنی کریمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس ضمن خوش آمدگویی به مدعوین ، به بیان اهداف برگزاری مانور اشاره کرد .

در ادامه تعدادی از کارشناسان و مدعوین استان های مهمان در مراسم به بیان دیدگاهها وپیشنهادات خود پرداختند .

محمد هوشمندی معاون اداره کل پدافند غیر عامل استانداری فارس ،ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز نکوداشت مقام مادر و همچنین گرامیداشت ایام ا… فرخنده دهه فجرانقلاب اسلامی گفت : امروزه تهدیدات و حملات دشمن تغییرماهیت داده اند. ما نیز باید ضمن شناسایی دقیق آنها ، با آمادگی کامل قادربه شناسایی و ارائه راهکارهای خنثی سازی تهدیدات باشیم و تحقق این مهم، مستلزم برخورداری از دانش و فناوری های روز و هوشیاری کافی می باشد .
هوشمندی گفت : برگزاری چنین مانورهایی متناسب با تهدیدات محتمل در هر حوزه از ضروریات است و می بایست دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف پس از احصاء تهدیدات در حوزه های ذیربط، نسبت به تهیه سناریو و اجرای رزمایش ها اقدام نمایند .
وی افزود : مستند سازی ، ارزیابی دقیق مانورها و به دنبال آن ارائه آموزش های لازم از مواردی است که باید به آنها توجه و اهتمام کافی داشته باشیم .
وی گفت : پدافند غیر عامل هموار مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و ارتباط مستقیم با امنیت ملی دارد که بهمین دلیل رصد مرحله به مرحله و دانش افزایی مدیران دستگاه های اجرایی و شناخت کافی آنها ازتهدیدهای نوین و حوزه های مختلف جنگ نرم از ضروریاتی است که باید به آن اهتمام جدی داشت .

هوشمندی در پایان گفت : استمرار این مانورها ، نشست ها ، بررسی نتایج این جلسات ، ایجاد سامانه مقابله و حفاظت ، اولویت بندی، سطح بندی ، تقویت آموزش ، اجرای مانورها ، رزمایش ها ، و توجه ویژه به امر کنترل ، نظارت و HSE مورد انتظارمجموعه پدافندغیرعامل در استان فارس است .

انتهای پیام/