بهره برداری از پروژه های راهداری در شهرستان فسا
بهره برداری از پروژه های راهداری در شهرستان فسا

به گزارش پگاه خبر؛در پنجمین روز از دهه مبارک فجر سال جاری و با حضور دکتر رحیمی استاندار فارس، دکتر فیروزی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و‌ حمل و نقل جاده ای استان فارس و تنی چند از مسولان استانی و شهرستانی از پروژه های راهداری و‌حمل و […]

به گزارش پگاه خبر؛در پنجمین روز از دهه مبارک فجر سال جاری و با حضور دکتر رحیمی استاندار فارس، دکتر فیروزی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و‌ حمل و نقل جاده ای استان فارس و تنی چند از مسولان استانی و شهرستانی از پروژه های راهداری و‌حمل و نقل جاده ای در شهرستان فسا بهره برداری بعمل آمد.

دکتر رحیمی استاندار فارس در حاشیه افتتاح پروژه های راهداری از خدمات بخش راهداری و‌حمل و نقل جاده ای در سرتاسر استان تقدیر بعمل آورد و گفت: بخش راهداری به صورت مستمر و شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم شریف استان است که جای قدردانی دارد.

استاندار فارس افزود : امیدواریم با ادامه مسیر خدمت رسانی در این بخش شاهد ارتقا ایمنی در کلیه محورهای استان باشیم.

دکتر فیروزی نماینده مردم شریف فسا در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش های راهداران و فعالان بخش راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان تقدیر کرد و گفت: علیرغم همه مشکلات موجود ، بخش راهداری دست از تلاش و‌ خدمت رسانی برنداشته است.

وی افزود : در راستای توسعه کمی و کیفی راه های شهرستان فسا تاکنون اقدامات بسیاری صورت پذیرفته است. مهندس سیاهپور نیز در این آیین افتتاحیه گفت: همزمان با دهه فجر و با حضور استاندار و‌نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی  روکش آسفالت قسمتی از محور فسا- استهبان ، روکش آسفالت راه روستایی سده-بیدزرد ، روکش آسفالت راه روستایی حیدرآباد-میانجنگل، روشنایی و‌رفوژ میانی محور فسا-دستجه و‌ راه روستایی تل زیره به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای استان فارس ادامه داد: پروژه های به بهره برداری رسیده در حوزه نگهداری و ایمنی راه(اصلاح نقاط حادثه خیز ، خط کشی، نصب علایم ، ساماندهی تقاطع ها و …)  با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده اند.

وی خاطرنشان ساخت: هم چنین از پروژه تثبیت ابنیه فنی و تعمیرات اساسی پل های موجود در راه های شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.

سیاهپور گفت: تمام پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.

گفتنی است فارس با حدود ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی و… از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کشور است.

انتهای پیام /