عذرخواهی مدیرکل ارشاد استان تهران از هنرمندان
عذرخواهی مدیرکل ارشاد استان تهران از هنرمندان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به دلیل امکانات کم هنرمندان در شهرستان های استان، از این هنرمندان عذرخواهی کرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا احد جاودانی روز دوشنبه در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان در پردیس تئاتر تهران، اظهار داشت: از هنرمندان شهرستان های استان تهران به […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به دلیل امکانات کم هنرمندان در شهرستان های استان، از این هنرمندان عذرخواهی کرد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا احد جاودانی روز دوشنبه در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان در پردیس تئاتر تهران، اظهار داشت: از هنرمندان شهرستان های استان تهران به دلیل اینکه نتوانستیم امکانات لازم برای هنرمندان در بخش های مختلف به ویژه نمایش فراهم کنیم عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: فاصله شهر تهران با شهرستان ها در امکانات هنری فاصله صفر و صدی است.
جاودانی ادامه داد: اگر کاری هم انجام دادیم در شهر تهران بود و هنرمندان شهرستان ها امکانات اولیه را هم برای فعالیت خود ندارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تأکید کرد: سعی شد با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،  استانداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  امکاناتی را برای  هنرمندان در شهرستان ها فراهم کنیم.
وی خطاب به هنرمندان حاضر در سالن ، تاکید کرد: امیدوارم شما و همه کسانیکه برای توسعه و تعالی هنر کمک می کنند، موفق باشند.
جاودانی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: امروز ۱۳ آبان است و همه ما مدیون بزرگ مردانی هستیم که هنرمندانه زندگی کردند و هنرمندانه به شهادت رسیدند .

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران از نهم تا ۱۳ آبان‌ماه در این استان برگزار و ۱۲ اثر به مرحله نهایی رسیدند.