آیین بزرگداشت دکتر سید محمد احمدی، استاندار اسبق فارس برگزار شد
آیین بزرگداشت دکتر سید محمد احمدی، استاندار اسبق فارس برگزار شد

استاندار فارس: مرحوم احمدی در تب و تاب های مختلف در دوران مسئولیت با تحمل و تفقد تصمیم می‌گرفت و از تصمیمات عجولانه پرهیز می‌کرد

به گزارش پگاه خبر، دکتر عنایت الله رحیمی چهارشنبه هشتم بهمن ماه در آیین گرامیداشت یاد مرحوم دکتر سید محمد احمدی استاندار اسبق فارس که در فضای باز مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در شیراز برگزار شد ، با یادکرد از آن مرحوم ، درگذشت وی را به مردم استان فارس و به بیت ایشان تسلیت گفت.

وی از مرحوم احمدی با عنوان دوست ، برادر و همکار نام برد و ابراز داشت: از سجایای اخلاقی ایشان باید به تحمل و بردباری ایشان اشاره کرد که از پس ۲۰ سال رابطه دوستی و مردم داری در ذهن نقش بسته است.

رحیمی با بیان اینکه مرحوم دکتر احمدی همواره احترام گذار به مردم و وفادار به دوستی هایش بود ، عنوان کرد: همشهریان ، هم استانی ها و همکاران ایشان که از مصاحبت وی بهره برده‌اند ، به ویژگی‌های نیکوی اخلاقی مرحوم دکتر احمدی واقف هستند.

نماینده عالی دولت در استان فارس ابراز کرد: مراجعه کنندگان به دفتر ایشان چه آنان که در خواستی داشتند و چه آنان که پیشنهاد یا انتقادی داشتند ، جز تکریم و احترام چیز دیگری از او در خاطر ندارند.

او با اشاره به اینکه استاندار اسبق فارس در نهایت بردباری به سخنان همه گوش می‌کرد و در حد امکان به کمک می شتافت ، گفت: مرحوم دکتر احمدی ، از بخشداری تا سفارت ، برای تحکیم مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کوشید و خدماتی شایان به مردم شریف کشور و استان ارائه کرد.

رحیمی بیان داشت: اگر امروز به یاد ایشان گرد آمده ایم از آن رو است که وی در مسیر حرکت خود اقدامات شایسته‌ای صورت داده که همگی مطلوب قلمداد شده است.

استاندار فارس ابراز داشت: مرحوم احمدی در تب و تاب های مختلف در دوران مسئولیت با تحمل و تفقد تصمیم می‌گرفت و از تصمیمات عجولانه پرهیز می‌کرد و احترام خاصی برای سادات قائل بود که برگرفته از اصالت خاندان ایشان در حوزه‌های دینی و انتساب آنان به سادات داشت.
رحیمی با بیان اینکه در فرصت هایی که به هر یک از ما داده می شود باید تلاش کنیم که در راه راست حق و حقیقت و خدمت به عموم بکوشیم، گفت: تنها، عمل به نیکی، توشه آخرت ماست.

وی در پایان از تمامی حاضران در آیین گرامیداشت استاندار اسبق فارس دکتر احمدی، قدردانی و برای آن مرحوم طلب مغفرت کرد.

انتهای پیام/