وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اقدامات فارس در حوزه اشتغال تقدیر کرد
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اقدامات فارس در حوزه اشتغال تقدیر کرد

به گزارش پگاه خبر؛محمد شریعتمداری؛وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات و سیاست‌های حوزه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با ارسال تقدیرنامه قدردانی کرد. شریعتمداری با توجه به رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در صیانت از اشتغال در دوره کرونا و همچنین رویکرد مناسب […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد شریعتمداری؛وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات و سیاست‌های حوزه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با ارسال تقدیرنامه قدردانی کرد.

شریعتمداری با توجه به رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در صیانت از اشتغال در دوره کرونا و همچنین رویکرد مناسب در زمینه اشتغال روستایی و عشایری و برنامه‌های فعال بازار کار از این اداره کل تقدیر کرد.

در بخشی از این تقدیر نامه وزیر خطاب به سهراب مختاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس آمده است:
بدون شک توسعه اشتغال کشور در گرو اهتمام جدی به تمام ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در سایه ملی قابل حصول می باشد.
با عنایت به موفقیت آن اداره کل در اجرای سیاست‌های اشتغال ” بویژه اشتغال روستایی و عشایری، برنامه فعال بازار کار ، صیانت از اشتغال در دوران کرونا” بدینوسیله از تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران آن اداره کل قدردانی می نمایم.

انتهای  پیام/