قدردانی استاندار فارس از تلاش‌های سلیمان کرمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان
قدردانی استاندار فارس از تلاش‌های سلیمان کرمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس با اهدای لوح تقدیر دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، از تلاش‌های سلیمان کرمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قدردانی نمود. عنایت‌الله رحیمی در حاشیه ششمین جلسه شورای هماهنگی  مواد مخدر استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد بر انجام تکالیف قانونی توسط […]

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس با اهدای لوح تقدیر دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، از تلاش‌های سلیمان کرمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قدردانی نمود.

عنایت‌الله رحیمی در حاشیه ششمین جلسه شورای هماهنگی  مواد مخدر استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد بر انجام تکالیف قانونی توسط همه دستگاه‌ها و فرمانداران به‌عنوان روسای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌ها تأکید نمود و گفت: باید هوشمندانه و وظیفه مدار با حساسیت هر چه بیشتر، با استفاده از نقشه راه ترسیمی و برآوردهای وضعیتی و نسخه‌های پیشگیرانه و فرهنگی با همکاری همه فعالین، دلسوزان، صاحب‌نظران اجتماعی در مسیر مبارزه با مواد مخدر گام برداشت.
استاندار فارس در ادامه از سلیمان کرمی به جهت تلاش و برقراری تعامل بین بخشی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده در اجرای طرح ساماندهی معتادین متجاهر در سطح شهر شیراز قدردانی کرد و لوح سپاس دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری را به وی اهدا نمود.
گفتنی است از ابتدای سال جاری علی‌رغم محدودیت ناشی از شیوع کرونا تاکنون ۲۸۱۸ نفر معتاد جمع‌آوری که از این تعداد ۲۰۶۰ نفر معتاد متجاهر و کارتن‌خواب شامل ۱۹۵۵ مرد و ۱۰۵ زن به مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده ۱۶ شیراز و سایر مراکز پیش‌بینی‌شده جهت نگهداری و درمان به مدت شش ماه و به‌صورت رایگان ارجاع داده‌شده‌اند.

انتهای پیام/