مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری طبق قانون شرایط احراز مشاغل سرپرستی را دارد
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری طبق قانون شرایط احراز مشاغل سرپرستی را دارد

به گزارش پگاه خبر،مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری شیراز پیرو انتشار مطلبی مبنی بر اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری گفت: وجود تجربه کاری در یک شغل و آموختن کاربردی در حین کار از جمله ی اثربخش ترین شیوه های آموزش است. به گونه ای که عموم […]

به گزارش پگاه خبر،مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری شیراز پیرو انتشار مطلبی مبنی بر اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری گفت: وجود تجربه کاری در یک شغل و آموختن کاربردی در حین کار از جمله ی اثربخش ترین شیوه های آموزش است. به گونه ای که عموم نظام های طبقه بندی مشاغل، هر سه سال سابقه ی کاری در یک شغل را معادل یک مقطع تحصیلی در مسیر ارتقاء شغلی محسوب می کنند.

داریوش ستایشگر افزود: این موضوع در سازمان های مثل شرکت نفت تحت عنوان «رتبه شخصی» بیان شده و پس از اخذ رتبه شخصی معین امکان به کارگماری کارگران به مشاغل سرپرستی و مدیریتی وجود دارد.
وی اضافه کرد: در طرح های طبقه بندی سازمان ها نیز عموما کارگران دارای گروه ۱۲ به بالا کارشناس محسوب می شود. مدیر کنونی پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری، طبق طرح طبقه بندی ابلاغی به شهرداری شیراز، داری گروه ۱۴ بوده و شرایط احراز جهت مشاغل سرپرستی را دارد.
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری شیراز گفت: با توجه به رابطه ی استخدامی ایشان، وی جهت “شغل” مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری انتخاب شده اند و پست سازمانی مربوطه به ایشان اختصاص نیافته است.
ستایشگر خاطرنشان کرد: این شغل دارای ماهیتی اجرایی و عملیاتی است و گاهی شرایط بسیار خطرناکی را برای کارکنان این حوزه بوجود می آورد. با توجه به اینکه رشته مشخص دانشگاهی برای این قبیل مشاغل در دانشگاه ها تعریف نشده است، تجربه کاری مناسب، شرایط احراز اصلی جهت انتخاب فرد برای این قبیل مسوولیت هاست.
وی با اشاره به تجارب وی افزود: تجارب مسوولیت در حوزه ی تخلفات و امور شهر چهار منطقه شهرداری (مناطق دو، سه، پنج و هشت) و همچنین تجارب مسوولیت در اداره ی هماهنگی و اجرائیات شهرداری شیراز در طول سی سال گذشته، تجارب کاری مناسبی است که مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری در آنها خدمت رسانی کرده است.

انتهای پیام/