نگهداری و حفاظت از فضای سبز و باغات اولویت اول سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری باشد
نگهداری و حفاظت از فضای سبز و باغات اولویت اول سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری باشد

به گزارش پگاه خبر،شهردار شیراز در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز تاکید کرد: نگهداری و حفاظت از فضای سبز و باغات اولویت اول این سازمان باشد. «حیدر اسکندرپور» گفت: اقداماتی که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز برای استقبال از نوروز انجام می دهد باید موجب […]

به گزارش پگاه خبر،شهردار شیراز در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز تاکید کرد: نگهداری و حفاظت از فضای سبز و باغات اولویت اول این سازمان باشد.

«حیدر اسکندرپور» گفت: اقداماتی که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز برای استقبال از نوروز انجام می دهد باید موجب شادی و نشاط شهروندان شود و کارهای بزرگی را که شروع کرده ایم به خوبی به پایان برسانیم تا باعث افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد مجموعه باشیم.
وی افزود: برای زیبا سازی منظر شهری در اطراف پلها، تقاطعات، رفروژ بولوارها و میادین اصلی شهر می بایست طرح های نورپردازی و فضای سبز بصورت ویژه ایجاد شود تا چهره ای متفاوت از شیراز را در نوروز مشاهده کنیم.
شهردار شیراز امانت‌داری، نظارت بر عملکرد پیمانکاران، رعایت حقوق شهروندان و حساسیت در برابر متخلفین را بسیار مهم دانست و گفت: باید نظارت از لحظه طراحی فضاها و پارک ها شروع شود وتا لحظه کاشت و نگهداری نیز مستمر صورت پذیرد و با متخلفین بدون هیچ چشم پوشی برخورد شود و نگهداری از فضای سبز و درختان اولویت اول سازمان باشد.
«محمد رضا زندیه» رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز از نظارت هوشمند بر کارکرد پیمانکاران فضای سبز، تشکیل کارگروه جهت طراحی فضاهای سبزی، رتبه بندی پیمانکاران، ساماندهی و کنترل تانکر های آبرسانی در سطح شهر خبر داد.
وی همچنین با اشاره به پروژه های شاخص نورپردازی که هم اکنون در حال اجرا است، گفت: همزمان با آغاز دهه فجر بسیاری از پروژه های نورپردازی به بهره برداری می رسد و همچنین در ادامه تا پایان سال نیز پروژ های زیادی تکمیل و افتتاح خواهد شد.
زندیه افزود: در همین راستا پیش بینی های لازم برای خرید درخت، گل و گیاهان پایدار و فصلی بر اساس تغییر شرایط اقلیم و کمبود آب صورت گرفته و سیاست سازمان کاشت درختان سایه دار و مقاوم به خشکسالی و بومی است.

انتهای پیام/