کمک ۷۰۰ میلیاردی مردم فارس، در شیوع بیماری کرونا
کمک ۷۰۰ میلیاردی مردم فارس، در شیوع بیماری کرونا

استاندار فارس گفت :خوشبختانه روند بیماری در کشور نزولی شده و ما در فارس با استراتژی برقراری آرامش، شاهد همدلی و انسجام میان مردم و مسئولان بودیم.

به گزارش پگاه خبر:دکترعنایت اله رحیمی در جلسه طرح حاج قاسم سلیمانی با تقدیر فعالیت های انجام گرفته در این طرح گفت : در این طرح همه به دنبال انسجام و همدلی بودند  و به همین دلیل  خداوند به آن برکت بخشید.
وی با اشاره به روند زولی ابتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: خوشبختانه روند بیماری در کشور نزولی شده و ما در فارس با استراتژی برقراری آرامش، شاهد همدلی و انسجام میان مردم و مسئولان بودیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه  فعالیت های گروه های مرجع و دست اندر کاران در بحران کرونا موفق بوده است خاطر نشان کرد : همه مسئولان و نهادهای نظامی و امنیتی و کادر درمانی در مقابله با کرونا، نقشی بی بدیل ایفا کرده اند و این گام های موثر در بالا بردن مسولیت پذیری بسیار موفق بود.
رحیمی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی مردم و مشارکت همگانی آنان در طرح شهید سلیمانی افزود:مردم و اصناف علی رغم  مشکلات، مشارکت و حمایت خوبی در طرح داشته اند که بامحوریت مسولیت پذیری، قابل تقدیر است.
استاندار فارس با اشاره به اقدامات اولیه در آغاز  شیوع کرونا گفت:تأمین نیاز مندی ها و تلاش های کادر درمان  از جمله خدمات ارزنده این ایام است و در این راستا بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کمک های مردمی دریافت شده است.
رحیمی با ابراز امیدواری نسبت به ادامه  طرح شهید سلیمانی نسبت به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرمانده سپاه فجر و رئیس جامعه بسیج پزشکی پایان یافت.

انتهای  پیام/