پیکر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد شیراز شد
پیکر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد شیراز شد

پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه ۹۹ با استقبال مسوولان و مردم وارد شیراز شد. 

به گزارش پگاه خبر:آیین تشییع شهدای گمنام در فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز با حضور گروه‌های مختلف مردمی، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار فارس، معاونان استاندار، رییس‌کل دادگستری استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع دیگری از مسوولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
پس از برگزاری این مراسم، تشییع خودرویی شهدا در نقاط مختلف شهر شیراز آغاز شد و قرار است پیکر مطهر شهدای گمنام به محل معراج شهدا واقع در موزه دفاع مقدس استان فارس انتقال داده شود.
این شهدا در عملیات‌های کربلای پنج، رمضان، تک دشمن سال ۶۷ و والفجر یک به شهادت رسیدند که پیکر مطهر آنان در ۱۲ نقطه استان فارس به خاک سپرده می‌شود.
مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام ۱۹ و ۲۱ ساله پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه ۹۹ در بهشت احمدی شیراز برگزار خواهد شد.
همچنین شنبه ۲۷ دی‌ماه ۹۹ یک شهید گمنام ۲۵ ساله در پشتیبانی منطقه ۲ ارتش، یک شهید گمنام ۱۹ ساله در پادگان شهید بهمن باقری و دوشنبه ۲۹ دی‌ماه ۹۹ یک شهید گمنام ۲۵ ساله در دانشگاه صنعتی شیراز و یک شهید گمنام ۲۷ ساله در لشکر ۱۹ فجر شیراز خاکسپاری می‌شوند.
شنبه ۲۷ دی‌ماه ۹۹ نیز یک شهید گمنام ۲۴ ساله در دانشگاه علوم پزشکی گراش و ۲ شهید گمنام ۲۰ و ۱۷ ساله در شهر قره بلاغ شهرستان فسا به خاک سپرده خواهند شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام ۲۰ ساله در دانشگاه آزاد اسلامی آباده، یک شهید گمنام ۱۸ ساله در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد، ۲ شهید گمنام ۲۲ و ۱۹ ساله در شهرستان خفر و ۲ شهید گمنام ۱۷ و ۲۱ ساله در دانشگاه جهرم و موسسه علوم قرآنی جهرم یکشنبه ۲۹ دی‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود.
به گفته مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، تا کنون ۳۳۴ شهید در ۱۲۴ یادمان شهدای گمنام استان فارس به خاک سپرده شده‌اند.
انتهای پیام/