ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در ۱۹ شهر استان فارس؛
ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در ۱۹ شهر استان فارس؛

ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از پنجشنبه ۱۸ دیماه از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک هفته در ۱۹ شهر استان فارس انجام خواهد شد.

به گزارش پگاه خبر: مهندس جعفرزاهدی اعلام کرد: متقاضیان فاقد مسکن از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین ایجاد امکان تغییر شهر محل تقاضا برای متقاضیان ثبت‌نام شده در مراحل قبلی، مهیا شده است.
وی گفت: در مرحله نخست، ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهایی که در آنها اراضی جدید احصا شد، فراهم شده است. این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاشده در ۱۹ شهر استان فارس شامل استهبان، صغاد، خاوران، زرقان، سعادت شهر، خرامه، خشت، قادرآباد، بهمن، ایزدخواست، مصیری، شهر پیر، امام شهر، خانه زنیان، دژکرد، کرده ای، کوهنجان، مزایجان و مشکان خواهد بود.
زاهدی افزود: متقاضیان این شهرها می توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی است تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.
وی همچنین ادامه داد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.
در این مرحله که از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد. مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.
زاهدی در ادامه گفت: تا کنون در دومرحله قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن دراستان فارس۶۴۲۲۵ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد۳۵۱۵۱ نفر انها تایید نشده اند یا به عبارتی شرایط واگذاری را نداشتند که این افراد نیز درصورت اعتراض به بررسی شرایطشان میتوانند اعتراض خود را در سامانه ثبت نمایند.همچنین۱۵۹۴۸ نفر درحال بررسی هستند و۱۳۱۲۴ نفر نیز تاییدیه نهایی را دریافت کرده اند که از این تعداد۴۸۸۳ نفرتاکنون واریز وجه داشته اند.
انتهای پیام/