فراخوان طراحی نشانه شهر شیراز کلید خورد
فراخوان طراحی نشانه شهر شیراز کلید خورد

به گزارش پگاه خبر:معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از طراحی نشانه شهر شیراز خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه طراحی هویت بصری شیراز در جهت معرفی ظرفیت‌های غنی این کلانشهر در عرصه بین المللی و جذب بیشتر گردشگران جهانی است. مرتضی جعفری در آیین آغاز فراخوان طراحی نشانه شهر […]

به گزارش پگاه خبر:معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از طراحی نشانه شهر شیراز خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه طراحی هویت بصری شیراز در جهت معرفی ظرفیت‌های غنی این کلانشهر در عرصه بین المللی و جذب بیشتر گردشگران جهانی است.

مرتضی جعفری در آیین آغاز فراخوان طراحی نشانه شهر شیراز و آغاز به کار مسابقه بین المللی هویت بصری گفت: شیراز افزون بر اینکه یک فرهنگ شهر است، یک جهان شهر به شمار می رود و ایران در جهان با شیراز شناخته می شود.
وی درخصوص مسابقه طراحی نشانه شهر شیراز اضافه کرد: این مسابقه تلاش دارد که بتواند با طراحی نشانه در جهت معرفی ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و ادبی آن در عرصه بین الملل و جذب بیشتر گردشگران به این شهر گام موثر و مهمی بردارد. این پروژه گام مهمی در حوزه گردشگری شهری است.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: در اجرای این مسابقه تلاش داریم تا از ظرفیت جوانان، دانشجویان و نخبگان عرصه های علمی و هنری استفاده کنیم و جوایز مناسبی برای آن در نظر گرفته ایم و داوران بین المللی خوبی با ما در این حوزه همکاری دارند.
جعفری گفت: از این طراحی در صادرات محصولات صنایع دستی، المان های شهری و حذف تصاویر مخدوش و اختلالاتی که در هویت بصری شهر، حمل و نقل عمومی و معماری و مبلمان شهری وجود دارد بهره گرفته می شود.
وی شیراز را پرچم دار چنین حرکتی در کشور عنوان کرد و افزود: شهرهای بزرگی که دارای پیشینه بین المللی و شناخته شده هستند پیش از شیراز این مسیر را پیمودند که به یقین آثار بسیار مثبتی در رونق بخشی گردشگری آنان داشته است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی نشانه شهر شیراز می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند:
www.shirazvci.com

انتهای پیام/