رضایی؛ ویژه برنامه‌های ۱۳ آبان در فارس را اعلام کرد
رضایی؛ ویژه برنامه‌های ۱۳ آبان در فارس را اعلام کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست خبری با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم و تاریخی برای مردم ایران است،  اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که اقتدار آمریکا پوشالی است و به زودی شاهد افول قدرت […]

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست خبری با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم و تاریخی برای مردم ایران است،  اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که اقتدار آمریکا پوشالی است و به زودی شاهد افول قدرت این کشور خواهیم بود.

او افزود: طبق سال‌های گذشته راهپیمایی ضداستکباری روز دانش‌آموز با حضور مردم انقلابی، اساتید دانشگاه، طلاب حوزه علمیه، دانشجویان و دانش آموزان در استان فارس برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی ادامه داد: مراسم راهپیمایی همزمان با روز دوشنبه سالروز بزرگداشت ۱۳ آبان‌ماه از ساعت ۹ صبح با قرائت قرآن و اجرای گروه سرود دانش‌آموزی آغاز و مسیر راهپیمایی از میدان شهداء به طرف بست شهید دستغیب خواهد بود.

او گفت: در این روز دکتر حشمت الله قنبری از چهرهای رسانه ای، مورخ و استاد دانشگاه به ایراد سخن خواهد پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه شعار امسال “استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا” نامگذاری شده است، گفت: از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در این روز نواختن زنگ ضد استکبارستیزی در مدارس استان است.

او عنوان کرد: برگزاری همایش مرگ بر آمریکا در دانشگاه ها، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، تشکیل زنجیره انسانی در مدارس، دیدار با خانواده های شهداء از دیگر برنامه‌ها در راستای گرامیداشت یوم الله ۱۳ ابان است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس گفت: تهیه و توزیع پوستر و پلاکاردها، برگزاری مسابقات قرآنی، از دیگر برنامه‌هایی است که برای این روز تدارک دیده شده است.

رضایی ادامه داد: مسیر‌ شماره یک میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید دستغیب، خیابان ۹ دی و مسیر شماره دو میدان شاهزاده قاسم ،خیابان حضرتی، خیایان نه دی به‌ عنوان مسیر‌های اصلی راهپیمایی در شیراز تعیین  و محل تجمع در شیراز انتهای خیابان ۹ دی، بست شهید ایت الله دستغیب(ره)است.

گفتنی است در تقویم رسمی کشور روز سیزدهم آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.