اجرای پروژه های مختلف عمرانی در نقاط مختلف شیراز
اجرای پروژه های مختلف عمرانی در نقاط مختلف شیراز

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: علی رغم اینکه در شرایط اقتصادی سختی هستیم اما اگر نقاط مختلف شهر را نگاه کنیم، تقاطعات غیر همسطح، پل ها و پروژه های بسیاری از جمله پروژه مترو در حال انجام است.

به گزارش پگاه خبر، دکتر نواب قائدی گفت: پروژه چپگرد دلگشا که از مصوبات اجرایی شورای دوره چهارم بود و این تقاطع در ۳ سال گذشته در تعداد دفعات بسیاری در کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک مورد بررسی و بازنگری شد و مشکلات موجود آن رفع شد.
این عضو شورای شهر عنوان کرد: اگر اعتقاد داریم که شیراز پایتخت فرهنگی و تمدن پارسی، سومین حرم اهل بیت(ع) و مقصد گردشگران است، بایستی این اعتقاد را داشته باشیم که پروژه هایی در شأن شهر شیراز ایجاد کنیم و اگر امروز می بینیم که اجرای عملیاتی سنگفرش خیابان ارم انجام می شود و تقاطعات غیر همسطح اجرا می شود این موارد اقداماتی است که شهروندان هم به آن توجه دارند و این پروژه ها بایستی اجرا شود تا شیراز متفاوت از سایر شهرها باشد.
وی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در معابر شهر گفت: در سطح معابر شهر ۳ میلیون متر مربع عملیات آسفالت انجام شده است و این قول را به شهروندان می دهیم که تمامی معابری که دارای مشکل است آسفالت خواهد شد، چرا که اجرای عملیات آسفالت حداقل دغدغه شهروندان شیراز است.
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با اشاره به مشکلات موجود در تقاطع جام جم، گفت: باتوجه به ضرورت احداث بزرگراه شهید سلیمانی و در مقابل دغدغه شهروندان در خصوص مشکلات ترافیکی این تقاطع بایستی در جهت رفع و پیگیری مشکل این تقاطع اقدامات لازم را اجرایی کرد.
قائدی ادامه داد: در مشکلات اقتصادی و معیشتی حال حاضر مردم، وظایف شهرداری شیراز و شرایط مدیریت شهری اجرای پروژه های عمرانی در جهت عمران و آبادانی شهر است چرا که مدیریت شهری وظیفه ای جزء این ندارد و تامین معیشت مردم بر عهده آن نیست و بایستی ضمن رجوع به وظایف مدیریت شهری انتظار اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی را برای شهر داشته باشد و انتظار دیگری نداشته باشند.این در حالیست که برخی شهروندان گلایه می کنند که در این شرایط سخت چرا پروژه ها اجرا می شوند.