شائبه احتکار روغن در انبار شرکت تعاونی آبفای شیراز و پاسخ مسئولان
شائبه احتکار روغن در انبار شرکت تعاونی آبفای شیراز و پاسخ مسئولان

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن، موضوع احتکار روغن در یک انبار شرکت آبفای شیراز مطرح شده است، انتشار این فیلم پیگیری برخی دستگاه‌های نظارتی را در پی داشت که بنا بر اعلام تعزیرات حکومتی در لحظه انتشار این خبر، برخی تخلفات مشاهده شده که گزارش کامل این موضوع در ساعات آینده اعلام می‌شود.

به گزارش  پگاه خبر: فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن، موضوع احتکار روغن در یک انبار شرکت آبفای شیراز مطرح شده است، انتشار این فیلم پیگیری برخی دستگاه‌های نظارتی را در پی داشت که بنا بر اعلام تعزیرات حکومتی در لحظه انتشار این خبر، برخی تخلفات مشاهده شده که گزارش کامل این موضوع در ساعات آینده اعلام می‌شود

.مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان فارس شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ادعای احتکار روغن در انبار شرکت آب و فاضلاب شیراز کار بررسی این موضوع در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.سید محمدرضا موسوی ادامه داد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد انبار مورد نظر متعلق به شرکت تعاونی مصرف کارکنان آبفا است که فروشگاه این شرکت تعاونی به عموم شهروندان محصولات را عرضه می‌کند.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: بنا بر بررسی‌های اولیه، تخلفاتی صورت گرفته است که جزئیات مرتبط در ساعات آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

محموله مورد نظر مواد شوینده بوده است
از سوی دیگر، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز در اطلاعیه‌ای فیلم پخش شده از انبار شرکت تعاونی این شرکت را “کذب و موهن” و انتشار آن را “غیراخلاقی” دانست.
در این اطلاعیه آمده است: محموله مورد نظر مواد شوینده از قبیل پودر و مایعات شوینده برای همکاران در واحدهای بهره برداری، آزمایشگاه و غیره بوده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: با حضور ماموران نهادهای نظارتی صحت ادعای مسئولان فروشگاه از طریق بازبینی دوربین های موجود در محل و سرکشی به انبار مقصد محرز شد و صورتجلسه‌ای نیز در این زمینه تهیه و برای تبرئه و پیگیری شکایت شرکت آبفا به مراجع قضایی تنظیم شد.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: این شرکت حق پیگیری وطرح شکایت در مراجع قضایی را برای خود محفوظ دانسته و در اسرع وقت اقدامات حقوقی و قضایی مناسب را انجام می دهد و خاطیان را به دست قانون خواهد سپرد.