مسائل و مشکلات وضعیت مطالبات رانندگان را رصد و با جدیت پیگیری می کنیم
مسائل و مشکلات وضعیت مطالبات رانندگان را رصد و با جدیت پیگیری می کنیم

  ​به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، علیرضا سیاهپور از رصد مطالبات و مشکلات لحظه ای رانندگان خبر داد. وی بیان کرد :مطالبات رانندگان در اولویت کاری ما در استان قرار دارد و به عنوان نماینده های شما عزیزان آنها را پیگیری می کنیم. به عنوان […]

 

​به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، علیرضا سیاهپور از رصد مطالبات و مشکلات لحظه ای رانندگان خبر داد.

وی بیان کرد :مطالبات رانندگان در اولویت کاری ما در استان قرار دارد و به عنوان نماینده های شما عزیزان آنها را پیگیری می کنیم. به عنوان مثال یکی از آنها بیمه بازنشستگی پیش از موعد و قانون مشاغل سخت و زیان آور است که نیاز به تامین اعتبار دولت دارد که برای تصویب به مجلس و مراحل پیش نیاز قانون گذاری را گذرانده است اما هنوز به خاطر منابع اعتباری نتوانسته در قانون لحاظ شود و امیدوار هستیم که نماینده های عزیز در مجلس شورای اسلامی بتوانند این مورد را پیگیری و آن را به سرانجام برسانند.

مهندس سیاهپور در ادامه گفت: انتظار ما از مدیران و انجمن رانندگان که معتمد و صدای گویای ما هستند این است که مطالبات، پیگیریها و تمام صحبت هایی که در جلسات هست را به صورت شفاف به گوش رانندگان عزیز برسانند تا دغدغه ها و مشکلات آنها کم شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس اظهار داشت: کارهای خوبی در راستای تحقق اهداف شما عزیزان به عنوان پایلوت در شهرستان شیراز انجام شده است و تعامل خوبی بین شرکتها و انجمن کانون رانندگان وجود دارد و از شما تقاضا داریم که در شهرستانهای دیگر هم مانند شهرستان شیراز که کارهای کارشناسی خوبی انجام می دهند این نوع تعامل ها پیگیری و اجرایی شود و مشکلات را به صورت ویژه روزانه هفتگی و ماهیانه به ما انتقال دهند.

ایشان در پایان اظهار نمود امیداور هستیم تمام دغدغه ها و مشکلات را با همدلی و همفکری یکدیگر رفع کنیم تا راننده های عزیز بدون هیچ مشکلی کار خود را در حمل و نقل جاده ای انجام دهند.

در پایان جلسه نمایندگان و انجمن های کانون رانندگانی که در جلسه حضور داشتند ، نسبت به رفع مشکلات پیشنهادات خود را در راستای کیفیت حمل و نقل جاده ای ارائه کردند.

گفتنی است استان فارس دارای ۲۵۴ شرکت حمل و نقل جاده ای و تعداد ۵۷ هزار راننده می باشد که کار جابجایی کالا را در سطح استان و کشور انجام می دهند.