نمایشگاه عکس روایت تصویر عشق در شیراز برگزار میشود
نمایشگاه عکس روایت تصویر عشق در شیراز برگزار میشود

به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و عکاسان خبری و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت دومین نمایشگاه عکس «روایت تصویر عشق» آثار آزاده جانباز احمدرضا مداح، عکاس خبری استان فارس برگزار می‌شود.   احمد رضا مداح گفت: اولین نمایشگاه عکس روایت تصویر عشق در سال ۹۵ […]

به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و عکاسان خبری و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت دومین نمایشگاه عکس «روایت تصویر عشق» آثار آزاده جانباز احمدرضا مداح، عکاس خبری استان فارس برگزار می‌شود.

 

احمد رضا مداح گفت: اولین نمایشگاه عکس روایت تصویر عشق در سال ۹۵ با موضوع دفاع مقدس در فرهنگسرای هنر شیراز برگزار شد.

 

وی در ادامه افزود: علی رغم مخالفت‌های فراوان، از بدو شیوع بیماری کرونا دوربین را در دست گرفته تا ایثارگری کسانی که در خط مقدم این بیماری، شبانه روز می‌جنگند و همچنین طلاب جوان و گمنامی که در غسل و تدفین اموات کرونایی فی سبیل الله خدمت می‌کنند را به تصویر بکشم.

 

این عکاس خبری تصریح کرد: اکنون برای انعکاس ایثارگری مدافعان سلامت بر آن شدم تا عکس‌هایی که از بیمارستان‌های شهید فقیهی، حضرت علی اصغر (ع)، شهید بهشتی شیراز، غسالخانه و آرامستان اموات کرونایی تهیه شده را در معرض دید عموم قرار دهم.

 

مداح عنوان کرد: این نمایشگاه به همت مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان استان فارس، جانباز سرافراز سردار اسماعیل دلشاد و همکاری انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران شیراز و علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

 

وی با تصریح اینکه برپایی این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است، ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند پخش زنده افتتاحیه نمایشگاه «روایت تصویر عشق» را از صفحات اینستاگرامی دنبال کنند.

 

مداح یادآور کرد که این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه جاری از ساعت ۱۱ تا ۱۸ در ساختمان انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس واقع در بلوار شهید چمران پس از زیرگذر شهید مطهری (زرگری) قبل از بیمارستان اردیبهشت برپا خواهد شد.