آرامش امروز جامعه مدیون جان فشانی نیروهای نظامی است
آرامش امروز جامعه مدیون جان فشانی نیروهای نظامی است

استاندارفارس گفت: اگر امروز از دشمن خارجی احساس امنیت می کنیم و کسی نمی تواند به ما زور بگوید به دلیل جان فشانی نیروهای مسلح در سرحدات و آمادگی امروز تک تک نیروهای نظامی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در نشست با فرماندهان یگان های ارتش در فارس […]

استاندارفارس گفت: اگر امروز از دشمن خارجی احساس امنیت می کنیم و کسی نمی تواند به ما زور بگوید به دلیل جان فشانی نیروهای مسلح در سرحدات و آمادگی امروز تک تک نیروهای نظامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در نشست با فرماندهان یگان های ارتش در فارس با اظهارداشت: اقدامات و آمادگی نیروهای  مسلح موجب افتخار و احساس آرامش و امنیت ملت ایران است.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس افزود: مسئولین باید به گونه ای عمل کنند که نیروهای مسلح احساس غرور و احترام کنند و بدانند که در مشکلات و گرفتاری های روزمره از آنان غفلت نشده است.
وی خواستار توجه به مشکلات اداری و خدماتی ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس شد و گفت: دفتر فنی استانداری مشکلات باقی مانده از گذشته را با کمال جدیت پیگیری و برای کاهش آنان دستورات لازم در چارچوب قانون، صادر خواهد شد.
گفتنی است در این جلسه که با حضور مدیران کل برخی دستگاه های اجرایی و خدماتی استان برگزار شد، مسئولین به بیان راهکارهای خود برای رفع مشکلات یگان های ارتش در حوزه های مختلف پرداختند.