اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای فارس در جایگاه برتر ارتقاء کیفی راه‌های شریانی کشور
اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای فارس در جایگاه برتر ارتقاء کیفی راه‌های شریانی کشور

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس جایگاه برتر در بین ادارات کل راهداری استان‌ها در اجرای طرح ارتقای کیفی رویه راههای شریانی کشور در چهارماه نخست سال ۹۹ را به خود اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس) طی حکمی توسط اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل […]

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس جایگاه برتر در بین ادارات کل راهداری استان‌ها در اجرای طرح ارتقای کیفی رویه راههای شریانی کشور در چهارماه نخست سال ۹۹ را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس) طی حکمی توسط اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به پاس کسب این جایگاه از زحمات و تلاشهای اداره کل فارس بویژه مدیرکل و کارکنان این اداره کل تقدیر شد.

 

در بخشی از این پیام تقدیر آمده است: “تردیدی نیست که این موفقیت حاصل عزم راسخ ، مدیریت جهادی و تدبیر شایسته جنابعالی و البته اهتمام کارکنان زیرمجموعه در اجرای برنامه های ابلاغی می باشد.توفیق روزافزون آن اداره کل را در ادامه این مسیر و خدمت شایسته به مردم عزیز میهن اسلامی از خداوند متعال خواستاریم.”

 

شایان ذکر است در ۴ ماهه نخست سال جاری، راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در قالب طرح “اقدام رویه راه های شریانی” ۵۲۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت گرم در سطح راههای استان اجرا ،که بخشی از این اقدامات با تجهیزات و ماشین آلات اداره کل و بخشی توسط پیمانکاران بخش خصوصی صورت پذیرفت.

 

گفتنی است بهسازی و اصلاح رویه راه ها تا پایان تابستان (قبل از شروع فصل سرما) ادامه خواهد داشت و بر اساس اولویت های از پیش تعیین شده اقدامات لازم انجام می‌شود.

 

این گزارش حاکی از آن است که استان فارس با ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی و… از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می‌کند.