نظارت بر عملکرد جایگاههای سوخت تقویت می شود
نظارت بر عملکرد جایگاههای سوخت تقویت می شود

  ستاد کرونای شهرستان شیراز در راستای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونای استان تشکیل جلسه داد.   عبدالرسول حقیقی، جانشین رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان در این نشست ضمن اشاره به وضعیت قرمز بسیاری از نقاط استان، از افزایش آمار مبتلایان و فوتی های امروز خبر داد و افزود: بر اساس […]

 

ستاد کرونای شهرستان شیراز در راستای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونای استان تشکیل جلسه داد.

 

عبدالرسول حقیقی، جانشین رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان در این نشست ضمن اشاره به وضعیت قرمز بسیاری از نقاط استان، از افزایش آمار مبتلایان و فوتی های امروز خبر داد و افزود: بر اساس شاخص های ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نظارت بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در تمامی اماکن عمومی و نیز دقت بر حسن عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز ضمن تاکید بر اعمال بی چون و چرای محدودیت ها، از برخورد با متخلفین برابر مقررات و ضوابط خبر داد و افزود: هرگونه مراسم فرهنگی، هنری، مذهبی، همایش، سمینار، رویدادهای اجتماعی و مردمی و تجمعات خانوادگی از قبیل مراسم عروسی و عزا در تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

 

جانشین رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان، بر اعمال شدید محدودیت‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد جایگاههای سوخت در سطح شهرستان تقویت خواهد شد و رستوران ها تنها به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت می باشند.

وی از ممنوعیت فعالیت باشگاههای ورزشی و استخرها خبر داد و تاکید کرد به منظور قطع زنجیره کرونا و کنترل شیوع بیش از پیش بیماری در شهرستان شیراز، تیم های نظارتی تقویت خواهند شد و روزانه ۴ اکیپ با همکاری سازمان صمت،اتحادیه نانوایان، اتاق اصناف و شرکت غله به اتفاق ناظر و بازرس بهداشت، از کلیه واحدهای نانوایی سرکشی و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

عبدالرسول حقیقی در پایان ابراز امیدواری کرد با تعامل خوب همه مردم شریف شهرستان و تلاش تیم های نظارتی و اجرایی شاهد پایان این روزهای سخت باشیم.