وضعیت راههای دسترسی بخش سیمکان شهرستان جهرم بررسی شد
وضعیت راههای دسترسی بخش سیمکان شهرستان جهرم بررسی شد

  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: در محور جهرم- سیمکان گردنه شیر حبیب به طور کامل حذف و مسیر مستقیم بدون قوس و گردنه خواهد بود. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، جلسه بررسی وضعیت راههای دسترسی بخش سیمکان با حضور […]

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: در محور جهرم- سیمکان گردنه شیر حبیب به طور کامل حذف و مسیر مستقیم بدون قوس و گردنه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، جلسه بررسی وضعیت راههای دسترسی بخش سیمکان با حضور مهندس سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، دکتر رضایی رییس کمیسیون عمران مجلس، و دکتر راستیار معاون راهداری فارس و مهندس شفیعیان معاون استاندار و فرماندار شهرستان جهرم و مهندس سلیمانیان ریاست اداره راهداری جهرم و تنی چند از مسئولین شهرستان ودهیاران و شوراهای بخش سیمکان برگزار شد.

مهندس سیاهپور در خصوص خاکبرداری محور جهرم و سیمکان ابراز داشت: خاکبرداری قطعه اول محور جهرم سیمکان به طول ۶٫۵ کیلومتر حد فاصل شهر دوزه تا روستای زاغ با عرض ۲۲ متر و ۴۰ سانتی متر به طور کامل انجام و ۴ کیلومتر آن خاک ریزی شده است.

وی تصریح کرد: قطعه دوم این محور نیز حد فاصل مانیان تا گردنه شیرحبیب به طول ۱۳٫۵ کیلومتر و با عرض ۱۱ متر ، ۸۰ درصد آن خاکبرداری شده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در این محور، گردنه شیر حبیب به طور کامل حذف و مسیر مستقیم بدون قوس و گردنه خواهد بود. تیر های برق موجود در مسیر نیز ایمن سازی و تعدادی دیگر جابجا می شود.

شایان ذکر است جاده اتصال دهستان پشت پر به پیش نیز پس از تحویل و تحول از اداره کل راه و شهرسازی و رفع معارض اجرایی می شود و پل با دهانه ۱۵ متری واقع در مسیر تکمیل شده است.

براساس این گزارش شروع عملیات اجرایی احداث پل مزکان و جاده روستای شاه نوالدین نیز از دیگر موارد پیگیری شده در این جلسه بود و در سفر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس به این شهرستان از چندین راه دسترسی به روستاهای بخش سیمکان بازدید شد.

گفتنی است شهرستان جهرم جنوب شرقی استان فارس واقع شده و با یک هزار و ۱۲۲ کیلومتر راه یکی از شهرستان های با اهمیت در زمینه حمل و نقل جاده ای می باشد که همه ساله خدمات خدمات شایانی را به کاربران جاده ای ارائه می نماید. انتهای پیام/