شورای نگهبان باید درباره تاجگردون پاسخگو باشد/ شورا نه معصوم است نه غیرمسئول
شورای نگهبان باید درباره تاجگردون پاسخگو باشد/ شورا نه معصوم است نه غیرمسئول

دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به نامه شورای نگهبان به مجلس پیرامون اعتبارنامه تاجگردون گفت: شورای نگهبان نه معصوم است نه مقام غیر مسئول. وی افزود: شورای نگهبان باید برای تصمیمات عجیب خودش به مردم توضیح دهد چرا با وجود این همه اسناد مسلم در تخلفات و جرائم ایشان که […]

دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به نامه شورای نگهبان به مجلس پیرامون اعتبارنامه تاجگردون گفت: شورای نگهبان نه معصوم است نه مقام غیر مسئول.

وی افزود: شورای نگهبان باید برای تصمیمات عجیب خودش به مردم توضیح دهد چرا با وجود این همه اسناد مسلم در تخلفات و جرائم ایشان که اندکی از آن را مجلس به شورای نگهبان فرستاده آقای تاجگردون را تایید صلاحیت کرده است.

رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت ادامه داد: برخی از اسنادی که مجلس به شورای نگهبان ارائه داده و دیده بان شفافیت و عدالت در اعلام جرمی تسلیم قوه قضاییه کرد حاکی از مجرمیت آقای تاجگردون است. دو شغله بودن، سوء استفاده و دستکاری در بودجه، سوء استفاده از عنوان دکتری به نحوی که حتی عضو هیئت امنا و هیأت علمی چند دانشگاه شده است واعمال نفوذ برخلاف حق از جمله جرایم وی است که حبس، جریمه مالی و انفصال از خدمات دولتی دارد.

توکلی گفت: چرا وقتی بسیاری از چهره های سیاسی با اندک نزدیکی به مسئله فتنه رد صلاحیت می شوند و فردی این چنین با این همه دایره تخلفات که رسانه ها در این چند روز به بخشی از آن پرداخته اند تایید میشود؟ آن هم شخصی که با عملکردش در همان دوران فتنه، شورای نگهبان می‌تواند او را رد صلاحیت کند.