ثبت درخواست پروانه، پایان کار و انواع استعلام ها رایگان و ۲۴ ساعته شد
ثبت درخواست پروانه، پایان کار و انواع استعلام ها رایگان و ۲۴ ساعته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رئیس کمیسیون هوشمند سازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در فاز دوم پروژه شهروند سپاری ثبت درخواست اینترنتی بدون مراجعه شهروندان به شهرداری  و به صورت رایگان امکانپذیر شد. لیلا دودمان افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده و مشکلات ناشی از ویروس کرونا مراجعات حضوری به طور چشمگیری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رئیس کمیسیون هوشمند سازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در فاز دوم پروژه شهروند سپاری ثبت درخواست اینترنتی بدون مراجعه شهروندان به شهرداری  و به صورت رایگان امکانپذیر شد.
لیلا دودمان افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده و مشکلات ناشی از ویروس کرونا مراجعات حضوری به طور چشمگیری کاهش خواهد داشت.
دودمان یکی از دغدغه های کمیسیون هوشمندسازی را توسعه زیرساخت های لازم به سمت شهر هوشمند برشمرد و گفت: در این کمیسیون بیشتر به پروژه هایی توجه می شود که به صورت مستقیم موجب تسهیل در امور مردم و خدمت رسانی غیرحضوری به آن ها شود.
رئیس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی  نیز گفت: شهرداری شیراز در راستای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی و جلب رضایت شهروندان همچنین با هدف ایجاد بستر شهری سالم و انسان‌محور و کاهش تردد غیرضروری فاز اول پروژه شهروند سپاهی را به منظور پاسخ استعلام آپارتمان های مسکونی در سال ۹۸ به اجرا در آورد.
علاالدین ضیایی افزود: پس از موفقیت فاز اول، شهرداری شیراز بر آن شد تا در فاز دوم این پروژه ثبت درخواست اینترنتی و در فاز سوم کارتابل شهروندی را راه اندازی نماید هم اکنون با اجرای فاز دوم این پروژه شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات اینترنتی شهرداری شیراز به آدرس eshahr.shiraz.ir  نسبت به ثبت درخواست پروانه، پایان کار، عدم خلاف و انواع استعلام‌ها اقدام نمایند.