پیام شهردار شیراز به مناسبت روز قدس
پیام شهردار شیراز به مناسبت روز قدس

روز قدس روز پاسداشت آزادگی است، روز سنگ های همت و غیرت علیه اسحله های مستکبرین، روز ایستادگی حق علیه باطل و روزی که مردم آزاداندیش جهان فارغ از خط کشی های سیاسی، مذهبی و مرزی یک صدا علیه ظلم و ستم فریاد مشترک آزادی سر می دهند و خواستار پایان یافتن این بی عدالتی […]

روز قدس روز پاسداشت آزادگی است، روز سنگ های همت و غیرت علیه اسحله های مستکبرین، روز ایستادگی حق علیه باطل و روزی که مردم آزاداندیش جهان فارغ از خط کشی های سیاسی، مذهبی و مرزی یک صدا علیه ظلم و ستم فریاد مشترک آزادی سر می دهند و خواستار پایان یافتن این بی عدالتی و تجاوز آشکار به خاک فلسطین هستند.

بیت المقدس، قبله اول مسلمانان متعلق به همه ادیان و مذاهب به ویژه مردم آزاده جهان است. روز قدس، آرمانی است که حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با قرار دادن آن در صدر مسائل جهان اسلام هر ساله به ما یادآوری میکند که باید برای حمایت از ستم دیدگان و پیروزی حق لحظه ای از پای ننشینیم و در این مسیر گام های استواری برداریم.

در ماه مبارک رمضان با تاسی از کلام خداوند مبنی بر 《نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب》جنایت‌های رژیم صهیونیستی اسرائیل را محکوم کرده و به فلسطینیان و آزادگان جهان نوید پیروزی می دهیم.

امسال به علت شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران، امکان راهپیمایی گسترده در خیابان‌ها و سر دادن شعار علیه استکبار و مستکبرین جهان وجود ندارد ولی این محدودیت مانع حمایت مردم جهان از فلسطین نمی شود، از این‌رو در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن هم‌دردی با مردم آزاده فلسطین به آنها اعلام میکنم که ما در کنارشان ایستاده ایم.