عدم ارسال گل و درج پیام تبریک انتصاب دررسانه های استان فارس
عدم ارسال گل و درج پیام تبریک انتصاب دررسانه های استان فارس

سرپرست اداره کل پست استان فارس از همکاران ،شهروندان و دوستان درخواست کرد:ازارسال گل ،درج پیام تبریک انتصاب وی درمطبوعات و هدایا خودداری کنند.   به گزارش روابط عمومی پست فارس ؛ مهدی آزادی روز پنج شنبه درجمع کارشناسان امور پستی افزود: دوستان و همکاران با محبت از ارسال گل ، درج انتصاب وی وغیره […]

سرپرست اداره کل پست استان فارس از همکاران ،شهروندان و دوستان درخواست کرد:ازارسال گل ،درج پیام تبریک انتصاب وی درمطبوعات و هدایا خودداری کنند.

 

به گزارش روابط عمومی پست فارس ؛ مهدی آزادی روز پنج شنبه درجمع کارشناسان امور پستی افزود: دوستان و همکاران با محبت از ارسال گل ، درج انتصاب وی وغیره خودداری کرده و نیت خود رابه شماره کارت ۸۹۵۶ ـ ۷۶۰۱ـ ۹۵۷۰ـ ۶۳۶۷ به نام بهزیستی واریز کنند.

 

وی بیان کرد: با هدف استفاده بهینه از منابع مالی شایسته است تا همکاران و دوستان وجه گل و آگهی را به حساب بهزیستی واریزنمایند.

 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی ارسال گل ، درج دررسانه ها و هدایا به نوعی کمک به ترویج اسراف درجامعه بوده و چهره استان فارس را مخدوش می کند.

 

به حکم ادب و حق شناسی از همه عزیرانی که با ارسال پیام تبریک انتصاب، اینجانب را مشمول لطف و عنایت خود قرار دادند، سپاسگزاری می نمایم.