به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس، بابک دایی اعلام کرد دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه کشور، مکلفند حداکثر تا پایان خرداد ماه سال ۱۳۹۹ اطلاعات ساختمان ها، فضاهای اداری، غیر اداری و سایر اموال و دارایی های غیر منقول خود را در سامانه جامع […]
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس، بابک دایی اعلام کرد دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه کشور، مکلفند حداکثر تا پایان خرداد ماه سال ۱۳۹۹ اطلاعات
ساختمان ها، فضاهای اداری، غیر اداری و سایر اموال و دارایی های غیر منقول خود را در سامانه جامع اموال وزارت امور اقتصادی و دارایی (سادا) تکمیل نمایند.
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان فارس افزود: سامانه جامع اطلاعات اموال دستگاه های اجرایی که به نام «سادا» معروف است در راستای اجرای سند راهبردی نظام جامع فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و به منظور ساماندهی و تشکیل بانک اطلاعات مربوط به اموال دستگاه های اجرایی طراحی و پیاده سازی شده است واطلاعات اموال غیر منقولی که در اختیار وزارتخانه ها، موسسات دولتی و شرکت های دولتی است، در این سامانه ثبت میشود.
ایشان تاکید کرد: عدم ثبت اطلاعات اموال دستگاههای اجرایی استان در سامانه مذکور به منزله مازاد نیاز بودن اموال تلقی میشود و وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است از طریق ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استانی خود، راساً نسبت به شناسایی و فروش اموال ثبت نشده دستگاه های اجرایی اقدام نماید.
دایی همچنین تصریح نمود: در راستای اجرای بند ( د) تبصره ۱۲ قانون بودجه سال جاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس بخشنامه ثبت اطلاعات در سادا را به کلیه دستگاههای اجرایی استان ابلاغ نموده و از آنان درخواست نموده است نسبت به اعلام اموال مازاد خود جهت صدور مجوز مولدسازی و یا فروش در کمیته استانی مولدسازی و فروش اموال مازاد استان، اقدام نمایند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس در پایان یادآوری نمود : که بر اساس مفاد قانونی تبصره فوق الذکر، تخصیص اعتبارات طرحهای تعمیرات اساسی و ماشین آلات و تجهیزات دستگاه ها منوط به ثبت اطلاعات در سامانه سادا شده است.