تداوم تعطیلی مدارس فارس تا پایان فروردین
تداوم تعطیلی مدارس فارس تا پایان فروردین

​فوت یک دانش‌آموز در شهرستان ارسنجان فارس، جامعه دانش‌آموزی استان را در سوگ برد و در عین حال، مهر تاییدی بر تصمیم دولت در زمینه تداوم تعطیلی مدارس تا پایان فروردین‌ماه جاری بود. ⭕رییس‌جمهوری ۱۷ فروردین‌ماه جاری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:‌ فعلا تصمیم این است که تا ۳۰ فروردین فعالیت آموزشی […]

​فوت یک دانش‌آموز در شهرستان ارسنجان فارس، جامعه دانش‌آموزی استان را در سوگ برد و در عین حال، مهر تاییدی بر تصمیم دولت در زمینه تداوم تعطیلی مدارس تا پایان فروردین‌ماه جاری بود.

⭕رییس‌جمهوری ۱۷ فروردین‌ماه جاری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:‌ فعلا تصمیم این است که تا ۳۰ فروردین فعالیت آموزشی دانش‌آموزان در مدارس تعطیل باشد و از فضای مجازی استفاده کنند.

⭕بررسی شبکه‌های اجتماعی و گفت‌وگو با برخی والدین دانش‌آموزان گویای آن است که این تصمیم با اقبال والدین دانش‌آموزان روبرو شده است و آنها بر حفظ سلامت فرزندانشان تاکید دارند.
⭕برخی از والدین حتی بر این باور هستند، حتی در صورت بازگشایی مدارس، در صورت تداوم وضعیت شیوع کرونا، فرزندان خود را به مدرسه نمی‌فرستند.

⭕این نگرانی‌ها زمانی بیشتر شد که خبر رسید یک دانش‌آموز شهرستان ارسنجان فارس بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.
⭕با شیوع کرونا، این روزها خبر رسیده که حتی نوزادان نیز از خطر ابتلا به کرونا در امان نیستند، به عنوان نمونه ابتلای نوزاد ۹ ماهه در شهرستان فسا به کرونا تایید شد. این موضوع، زنگ خطر و هشداری بود که دانش‌آموزان در کلاس درس نیز در صورت ابتلای یکی از دانش‌آموزان و حتی دیگر عوامل همچون معلمان، رانندگان سرویس مدارس و … می‌توانند در معرض تهدید جدی کرونا باشند.
⭕… و اما رخدادی که در فارس از فوت دیگر مبتلاین به کرونا تلخ‌تر بود، فوت حمیدرضا اسکندری دانش‌آموز پایه دهم رشته تجربی شهرستان ارسنجان بر اثر این بیماری بود.
⭕مدیرکل آموزش و پرورش فارس، درگذشت این دانش‌آموز را تسلیت گفته است
⭕در حال حاضر، اطلاعاتی مبنی بر این که آیا مدارس فارس در مدت زمان تعطیلی از اوایل اسفندماه ۹۸ مشمول اقدامات ضدعفونی شده‌اند یا خیر، در دسترس نیست