افزایش ۸۰۰ هزار تومانی حقوق تمام بازنشستگان کشوری و لشکری
افزایش ۸۰۰ هزار تومانی حقوق تمام بازنشستگان کشوری و لشکری

  نوبخت از افزایش میانگین ۸۰۰ هزار تومانی تمام بازنشستگان لشکری و کشوری خبر داد. نوبخت در لایو اینستاگرامی خود درباره نتایج دومین نشست سازمان برنامه و بودجه با نمایندگان تشکل های بازنشستگان تصریح کرد: نتیجه جلسه قبل ما تشکیل چهار کمیته شد. حقوق و مزایا، رفاهی، مباحث درمانی و امکانات مورد نیاز بازنشستگان از […]

 

نوبخت از افزایش میانگین ۸۰۰ هزار تومانی تمام بازنشستگان لشکری و کشوری خبر داد.

نوبخت در لایو اینستاگرامی خود درباره نتایج دومین نشست سازمان برنامه و بودجه با نمایندگان تشکل های بازنشستگان تصریح کرد: نتیجه جلسه قبل ما تشکیل چهار کمیته شد. حقوق و مزایا، رفاهی، مباحث درمانی و امکانات مورد نیاز بازنشستگان از جمله این موارد بود.
وی افزود: کمیته حقوق و مزایا توزیع حقوق بین بازنشستگان را اعلام کرد و مقرر شد ابتدا به همه بازنشستگان ۱۵ درصد اضافه شود و آن هایی که ۳۰ سال خدمت کامل دارند باید به حقوق ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برساند. سپس برای ۲۰ حقوق شغلی به صورت پلکانی این ۱۰ هزار میلیارد تومان را توزیع کند.
این مقام مسئول بیان کرد: تقریبا به اتفاق آرا صندوق های بازنشستگی موافق افزایش ۱۵ درصدی حقوق بازنشستگان بودند.

گروه یک تا پنج یک بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان خواهند گرفت. گروه دوم تا ۷۵۰ هزار تومان گروه ۱۲ به بعد ۸۰۰ هزار تومان و مابقی تا ۹۵۶ هزار تومان حقوق آن ها افزایش خواهد یافت. بیش از ۹۰۰ هزار تومان به حقوق افرادی که شامل همسان سازی که یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هستند افزوده می شود.
نوبخت گفت: بیش از ۸۰۰هزار تومان به حقوق بازنشستگان کشوری افزوده خواهد شد. مقرر شد تا سهم درمان را هم از ۴۰ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان افزایش پیدا کند و سقف بیمه تکمیلی بازنشستگان دو برابر می شود.